zaterdag 5 februari 2011

Stardollars sparen

Ik kreeg laatst in mijn gastenboek op stardoll een post waarin een handig trucje voor superstars stond. Zelf ben ik geen superstar maar ik wil dit trucje wel graag met jullie delen.

Als je superstar bent kan je in een maand 70 stardollars verdienen met speel & verdien. Iedere dag kan je er 5 verdienen. 4 stardollars kan je tijdelijk uitgeven. Als je die 4 stardollars niet binnen 1 dag uitgeeft raak je ze kwijt. 1 stardollar kan je wel voor altijd houden als je die niet uitgeeft. Nu heb ik een truc waardoor je ze alle 5 kunt houden!

Als je een ding van 4 stardollar in de suiteshop koopt (maakt niet uit wat) en je recycleert het krijg je die 4 stardollar terug. Alleen nu zijn het geen tijdelijke stardollars meer, maar stardollars die je gewoon voor altijd houd :) Zo kan je de stardollars dus opsparen en hoef je ze niet meteen uit te geven.




4 opmerkingen:

  1. Volgens mij klopt dit niet helemaal, want als je een ding van 2 of meer sd recyclet, krijg je maar 1 sd per keer, en het kan maar 1 keer per dag. Jammer... maar je had geen gelijk

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat goedbloed zegt: Je kan 1x per dag recycleren waar je 1 sd mee kan krijgen. Dus als je iets van 2sd koopt en recycleert krijg je er 1 sd bij doe je altijd kunt gebruiken.
    Verder wel handig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. klopt als je iets recyclet krijg je er maar 1sd voor terug.xxx

    BeantwoordenVerwijderen