zaterdag 12 februari 2011

Interview met: happyfunnyfloor

Oke dit is het 3e interview van deze site. Deze keer interview ik happyfunnyfloor. Ze is een meisje dat al een keer superstar is geweest. Ze heeft een leuke stijl en mooie suites. Klik op deze link om naar haar suite te gaan: http://www.stardoll.com/nl/user/?id=80566530

Blauw= freemyworld (ik dus) Paars= happyfunnyfloor (degene die ik interview)


Wat vind je het minst leuke aan stardoll? Eigenlijk vind ik alles wel leuk behalve als er niemand online is.
Ik zie dat je al eens superstar bent geweest. Vond je dat leuk? Ja je kan dan veel leuke dingen kopen en gratis krijgen.
Ik zie dat je een Miss Sixty jasje aan hebt. Vond je dat niet zonde omdat het zo duur is? Het was wel duur maar ik had nog maar 1 dag superstar en toen zag ik dat ik nog 30 gratis stardollars in mijn suite had.
Als er iets gratis is haal je het dan altijd? Ja altijd meteen. Als ik het heb zie ik wel wat ik er mee doe.
Oke dit was het interview. Leuk dat je hebt meegedaan! Ja deed ik graag ;D








3 opmerkingen:

  1. wanneer mag ik??? :S
    ik wacht al heel lang :S

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heej Lindsey! Als ik tijd heb en jij bent online zal ik je interviewen. Sorry dat het zo lang duurt heel veel mensen willen een interview. xx freemyworld (eigenaar stardoll--4ever)

    BeantwoordenVerwijderen