donderdag 17 februari 2011

Interview met: SachaGirlLove

Oke hier is weer een interview. Er zijn egt superveel mensen die geinterviewd willen worden dus ik heb het er druk mee! Deze keer interview ik een heel aardig meisje met een mooie kledingstijl dat superstar is. Klik op deze link om haar suite te bezoeken: http://www.stardoll.com/nl/user/?id=84875856

Blauw=freemyworld (ik) Geel=SachGirlLove (degene die ik interview)

Omschrijf je kledingstijl eens in 3 woorden. Mooi, grappig en leuwkk :)
Ik zie dat je superstar bent. Waarom ben je dat geworden? Nou omdat ik het leuk vond dat ik meer dingen kon kopen enzo :D
Je hebt een creatief kapsel! Ben je in het echt ook zo creatief? Ja ik vind zelf dingen bedenken wel leuk, en ik hou ook van dingen maken :)
Koop je wel eens iets in starbazaar? Jaah eigenlijk heel veel. Net heb ik ook nog 5 dingen uit starbazaar gekocht, dan zijn ze meestal goedkoper.
Dat topje aan hebt is ook egt superleuk! Die heb je van Mant :P daar wil ik ook graag een topje van kopen :P
Jaah zij maakt superleuke dingen!! :D


Oke was dus het interview :D



1 opmerking: