zondag 6 februari 2011

Interview met: b-lovegirl

Het tweede interview van deze site al weer. Deze keer interview ik b-lovegirl. Ze is geen superstar. Ze heeft leuke suites en is superaardig! Om haar suite te bezoeken klik op deze link: http://www.stardoll.com/nl/user/?id=82391012

Geel is freemyworld (ik) Blauw is b-lovegirl


Wat vind je het allerleukste aan stardoll? Dat je een eigen medoll hebt en die naar je stijl aan kan kleden.
Koop je wel eens iets in starbazaar? Ja soms
Vind je het leuk om je suite in te richten? Ja alleen nu heb je zo veel spullen en weinig kamers dus mijn suite is helemaal vol.
Denk je dat je nog lang stardoll blijft spelen? Dat weet ik niet echt. Als er steeds nieuwe dingen blijven komen dan wel.
En wat bedoel je dan met nieuwe dingen? Kleding, meubels, gratis dingen? Allemaal eigenlijk.
Zou je graag superstar willen worden?  Ja echt supergraag! Alleen jammer dat het zo veel geld kost.
Oke dit was het interview. Leuk dat je hebt meegedaan! Oke, Ja ik vind het ook heel leuk


Dat was dus het interview :) Als je ook wil worden geïnterviewd, post dat dan in mijn gastenboek (freemyworld)






.


1 opmerking:

  1. Cool! Jull mogen mij ook wel een keer interviewen :-) heel graag zelfs! Ik ben Jusmeetj
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen