zondag 27 februari 2011

Make-over Dizzel_evylove


Hee ik heb weer iets nieuws voor deze site ;D Make-over. Ik heb Dizzel_evylove helemaal veranderd (naar mijn stijl :P)  Hier kun je zien hoe ik dit gedaan heb:

1 Zo zag ze er eerst uit: 


2 Eerst heb ik de sieraden weggehaald:


3 Daarna heb ik alle make-up er afgehaald en de haarstijl veranderd:


4 Toen heb ik volumizing mascara opgedaan en haar lippen lichtroze gekleurd:


5 Daarna kleurde ik haar haar lichtroze en deed ik wat zwarte oogschaduw boven haar ogen.


6 Toen heb ik wat blauwe glitter oogschaduw opgedaan:



7 daarna deed ik wat leuke sieraden om en klaar! :


Dizzel_evylove

Dit is de link naar haar suite: http://www.stardoll.com/nl/user/?id=48576859

Wil je ook een make over? Post dat dan in mijn gastenboek (freemyworld)














1 opmerking:

  1. Haha ThnX Maar een ding moet je wel even weten.! Ik zal er nooit zo bij lopen xD Maar wel leuk Zal ik jouw nou eens op mijn manier doen :P

    BeantwoordenVerwijderen