zondag 11 maart 2012

Sorry hoor! ;l

Hee,

Ik krijg de laatste tijd veel reacties bij mijn berichten dat jullie boos op me zijn.
Dit omdat ik weinig post en dat ik er dan maar gewoon helemaal mee moet stoppen.
Nu was ik dus al een poos gestopt, maar toen zat iedereen te zeuren dat ik weer af en toe moet posten, wat ik nu dus doe. Nu doe ik dat, is het nog niet goed. Ik doe erg mijn best om af en toe wat te posten als ik vrije tijd heb. Als jullie vinden dat ik niet genoeg post, kunnen jullie ook altijd even op andere blogs kijken. Zoek maar op google: stardoll blog. Er zijn er genoeg te vinden.

xoxo Freemyworld

8 opmerkingen:

  1. Ik snap dat je het druk hebt. Ik heb ook een blog een ik weet dat het veel werk is. Maar misschien moet je er net als mij tijd voor vrij maken om even te posten. Dat doe ik elke dag of 2 dagen even 5 minuutjes kijken of er iets nieuws is op stardoll. Dit is mijn blog http://elzzzke-stardoll.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vindt dat je super goed bezig bent!! ik haal hier altijd veel spullen en nieuwtjes:) Geweldige Blog jammer dat je minder post maar begrijp ik ik heb het ook druk met school enzo :s Ik wens je veel succes ;)
    Stardoll: Baasbaby
    XX

    BeantwoordenVerwijderen
  3. je zal tog veel tijd hebbe om dinge op te zette of vraag iemand dele met je acc want mense wille juist dat je veel post als je nu iemand anders vraagt die helpt poste die hee veel links ken moet je neme en niet opgeve

    ik zoek ook iemand die me helpt voor een blog hierop maarhet lukt niet en ik stop er niet mee tot ik iemand gevoonde heb van rodesanne van stardoll oook al heb je t druk let niet op als iemand iets vreselijk post als een zanger een slecht concert heeft iedereeen boeh die zzangerzal ni stoppe met zen cariere hij blijft doorgaan tot hij de beste is

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik snap het, ik haal heel eigenlijk nooit iets, omdat ik deze blog niet zo goed kende. Maar nu ik een nieuw account start, is dit wel een leuk beginnetje voor allemaal spulletjes ;D

    Nu haal ik hier dus in 1 klap al heel veel, wat heel leuk is. Ik heb al parfum, een paar kledingstukken en nog wat suitemeubels ;)

    Veel suc6 verder!

    Stardoll: JustMeSannex
    Twittersite voor plaatjes: @xCoolPiccs (nog niet veel aan gedaan, heb ik ook pas net.)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb een vraagje: Wanneer komt de nieuwste hotbuys uit? En is er nog een mogelijkheid om uggs vast te krijgen? Greetz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. niet stoppen!
    dit is de enige blog waardoor ik meer spullen heb op stardoll!
    xxx garlante

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ja hebt gelijk ik kijk ook wel op andare site's maar wil je iets van 2013 erop zetten

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik weet wat je bedoelt hoor ik heb ook een blog over stardoll ben er ee tijd niet op geweest niet stoppen

    BeantwoordenVerwijderen