zaterdag 10 september 2011

Ik stop :(

Hallo meiden,

Ik post nu al heel lang op stardoll--ever. Om precies te zijn al vanaf oktober 2010, bijna een jaar dus. Nu ik weer naar school ga krijg ik het heel druk. Ik heb dus geen tijd meer om te posten op deze blog. Het spijt me heel erg. Ik wil jullie allemaal heel erg bedanken voor dat jullie volgen, de lieve berichtjes in mijn gastenboek en de reacties op de site. Ik zal nog wel gewoon stardoll blijven spelen, dus je kan me altijd opzoeken en toevoegen als vriend: http://www.stardoll.com/member/freemyworld. Voor nieuws en gratis dingen op stardoll kunnen jullie altijd naar deze sites gaan: stardoll-fashionandfree.blogspot.com, hotbuysbazaar.blogspot.com & how-to-get-free.blogspot.com Nog veel plezier op stardoll allemaal!

100000000 xjes van freemyworld!



10 opmerkingen:

  1. nee waarom stop je nu ik keek elke dag wel een keer op je blog maar ik snap ook wel dat je het drar het hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Megaaaa jammer, maar ik zou het zelfde doen!
    X
    xxX.Roxnane.Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. super jammer!!! deze site was een van mijn hoofd sites om heen te gaan! ik snap je ook wel! ik hebhet nu ook best druk gekregen en ook (helaas) bijna geen tijd om op stardoll te gaan....

    hoop dat ik ooit nog oiets hoor...

    gr liekeloveu2211

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt super jammer' );

    Dit was zo'n leuke sitee! ♥

    Xxxxxxxx'
    MissJoyzieeLove

    BeantwoordenVerwijderen
  5. je met toch ni stoppen je hebt wieknts en vakantie´s dus dan post je e op die dagen is op je blog daar voor moet jeh et toch ni op geefen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. jammer ;( je was net zo goed bezig! XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  7. jammer!
    maar veel suc6 met school

    BeantwoordenVerwijderen
  8. neeeee niet stoppen je bent de beste gratis site voor stardoll dat er is alles werk op de site please niet doen doe het in de weekenden ofzo

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Aaah wat jammer, ik heb de site nog maar net ontdekt en vind het super! Je kan ook gewoon doorgaan maar minder vaak iets posten, alleen in het weekend bijvoorbeeld...
    Nouja, succes met je school en ik hoop dat je er toch nog mee doorgaat!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. je bent knap op stardoll een hele goeie blogger ook nog eens ik ga je echt missen meid je was de beste te smanen met x_maja echt ik vind het super jammer hopelijk doe je toch nog ik ben zo verdrietig dat je stopt :'( xxx

    BeantwoordenVerwijderen