zaterdag 20 augustus 2011

Make-over debora4567

Hier is weer een leuke make-over (:. Deze keer ga ik proberen om debora4567 helemaal mooi te maken.

Zo zag ze er eerst uit (op zich helemaal niks mis mee):


1 Eerst heb ik al haar make-up en sieraden er afgehaald:


2 Daarna heb ik haar een andere oog- en wenkbrauwkleur gegeven.


3 Toen heb ik haar een andere lipkleur gegeven en lipgloss opgedaan:

4 Daarna gaf ik haar andere wenkbrauwen en heb ik haar haar iets omhoog gedaan:


5 Een paar leuke oorbellen in en klaar! ♥


http://www.stardoll.com/member/debora4567





4 opmerkingen:

  1. ik zou ook graag mee doen met een make over. Maar ik weet niet hoe jij heet op stardoll. ik het daar elzzzke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. en ik ben superstar ik heb dus best wat make-up en sieraden niet super veel maar best wat

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik wil ook kei graag een make-over.
    ik heet= ...eviiiii...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. doe je ook suite make overs ZONDER ww????
      Als je dat doet wil ik er een ik heet op sd Chocootje

      Verwijderen