donderdag 14 juli 2011

Interview met: Tantemoppi

Hier komt weer een interview ;D Deze keer met een meisje met hele mooi suites: Tantemoppi. Ga naar deze link om haar suite te bezoeken:

Blauw=Freemyworld, Groen=Tantemoppi

Wat doe je het meest op stardoll? Uhm moeilijke vraag, ik denk shoppen en dat ik er goed uitzie enzo.
Heb je veel vrienden op stardoll? Ja zeker wel!! Ik kan er niet meer toevoegen dus verwijder ik er soms een paar zodat ik weer nieuwe kan toevoegen :D
Waar geef je het meeste starcoins/stardollars aan uit op stardoll? Kleding en broadcast.
Ben je al eens covergirl geweest? Ja dat was ik 5 juni. Ik probeer het deze week weer te worden dus ik zou het fijn vinden als er veel mensen op mij stemmen.
Oke ik heb je sowieso al 5/5 gestemd ;D Dankje
Betaal jij je superstar abbonement zelf? Jep ;P


Dat was het interview! :D





Geen opmerkingen:

Een reactie posten