dinsdag 14 juni 2011

Interview met: merelopony

Het is lang geleden, maar hier weer een interview. Deze keer met merelopony. Een superstar met een mooie stijl en suites. Ga naar deze link om haar suite te bezoeken: http://www.stardoll.com/nl/user/?id=63509831

Blauw=freemyworld Geel=merelopony

Ben je al lang superstar? Uhm ja xD Eigenlijk al heel lang, ik was 3 dagen voor oud & nieuw al ss.
Heb je veel vrienden op stardoll?  Ja best wel veel, soms wordt ik er helemaal gek van, ook vooral omdat ik schrijver ben op fashionandfree mensen zeggen de hele tijd hoi tegen me.
Heb je wel echt goede vrienden dan? ;) Ja mijn beste vrienden zijn: ietje-sofietje, fifi.hart, malinda34 en MegaBelieber.
Is het leuk om schrijver te zijn voor stardoll-fashionandfree? (Dat is een andere leuke stardoll blog) Zeker, ik heb wel even een tijd gehad dat ik niet veel zin had en niet veel poste, maar dat is nu over. Ik ben weer helemaal van de partijj ;)
Wat vind je van het nieuwe starcoins systeem? Ik vind het heeeel irritant. Als ze het terug zouden draaien zou ik er geen probleem mee hebben, omdat je nu helemaal geen stardollars meer kan verdienen.


Dat was het interview ;)






Geen opmerkingen:

Een reactie posten