woensdag 11 mei 2011

Nieuw stardollar systeem!

Stardoll heeft iets heel belangrijks veranderd: het hele stardollars systeem! Het gaat nu zo: In de winkels kan je dingen voor superstars kopen met stardollars, en dingen voor niet superstars met starcoins. Iedere dag kan je 40 starcoins verdienen. Die kan je krijgen door allerlei verschillende dingen te doen, bekijk ze hier: http://www.stardoll.com/nl/account/index.php?show=earnStarcoins. Ik vraag me af of dit systeem ook echt lang zal blijven, heel veel mensen broadcasten nu al dat ze het nieuwe systeem haten. Ik vind het eerlijkgezegd best handig. En er is nog een voordeel: iedereen kan nu recycleren en zelfs meer als 1 item op een dag. Wat vinden jullie ervan?


VANAF VANDAAG KAN JE DE ARTIKELEN DIE JE WENST SNELLER VERKRIJGEN!



We rollen de rode loper uit voor een nieuw dubbel valutasysteem: Stardollars en Starcoins.


• Nieuw: Stardoll heeft nu 2 valuta in plaats van 1!
• Meer dan 20 manieren om te verdienen met spelen (vroeger slechts 5!)
• Je kan tot 1000 Starcoins verdienen dus veel meer shopping plezier!
• Het Verdien Starcoins programma vervangt Speel en Verdien en biedt een bredere waaier aan activiteiten waarmee je Starcoins kan verdienen. Kies degene die jij leuk vindt!
• Nu kan iedereen recycleren! Zelfs meer dan 1 artikel per dag!

ALLE INFORMATIE over Starcoins!


Image and video hosting by TinyPic






1 opmerking:

  1. ik vind dat het weg moet! ik ben nu zo supergewend aan stardollars, en steeds als ik iets wil kopen kan het niet omdat het sd is of te duur, en ook alles lijkt zo duur! maar dat recyclen vind ik wel fijn. doeiixx,
    lizhaa

    BeantwoordenVerwijderen