woensdag 27 april 2011

Interview met: Yveteke

Hier weer een interview. Deze keer interview ik een meisje van 13 jaar met een leuke kledingstijl. Ga naar deze link om haar suite te bezoeken: http://www.stardoll.com/nl/user/?id=55623297

Blauw=freemyworld (ik) Groen=yveteke


Hoe lang speel je al stardoll? Ik speel het nu ongeveer 1.5 jaar.
Wat vind je het leukste om te doen op stardoll? Eeh jaa goede vraag xd. Zoveel dingen, maar ik denk toch het winkelen.
Heb je veel vrienden op stardoll? Ik heb wel veel vrienden, maar ik heb maar 4 echt goede vriendinnen op stardoll.
Koop je het meeste in starbazaar of starplaza? Nu ik eenmaal in starbazaar kan kopen koop ik vooral daar.
En waarom? Daar verkopen ze meer unieke dingen.
Ga je veel naar party´s? Nou sowiezo elke dag naar 1.













1 opmerking: