vrijdag 4 maart 2011

Interview met: misskiss100

Hier alweer een interview :D Er zijn echt superveel mensen die geinterviewd willen worden, ik heb het er maar druk mee! Deze keer interview ik misskiss100. Klik op deze link om haar suite te bezoeken: http://www.stardoll.com/nl/user/?id=81574266

Blauw=freemyworld Geel=misskiss100


Heb je 1 of meerdere accounts? Ik heb er 2 ook nog een die missflirt 10 heet.
Zit je meer op missflirt10 of misskiss100? Meer op misskiss100 want op missflirt10 ben ik niet superstar.
Heb je veel vriendinnen op stardoll? Ja superveel :)
Wat doe je het meeste op stardoll? Shoppen en mijn kamers veranderen.
Ben je wel eens covergirl geweest? Nee maar ik wil het wel supergraag worden dus vote me :)


Dat was het interview dus :)















Geen opmerkingen:

Een reactie posten