vrijdag 28 januari 2011

Interview met: loveyouA

Dit is het allereerste interview op deze site!! Ik hoop dat jullie het leuk vinden. Deze keer interview ik een modieus Nederlands meisje dat superstar is. Dit is de link om naar haar suite toe te gaan: http://www.stardoll.com/nl/user/?id=82926838

groen=freemyworld (ik dus) Blauw is loveyouA (degene die ik interview)


Hoelang speel je al Stardoll? 3 maanden denk ik.
Wow dan zit je nog niet zo lang op stardoll maar je bent wel al superstar! Jhaa ik weet het.
Waarom ben je superstar geworden? Dat vind ik veel leuker meer kleren leukere meubels enz.
Omschrijf je kledingstijl eens in 3 woorden. Trendy, modieus en coewl hihi.
Zijn er dingen die je zou willen veranderen aan stardoll? Nee niet echt jij wel?
Eh.. ik zou wel wat meer starpoints willen verdienen :D en gratis superstar als je al lang stardoll speelt. Okee.
Oke dit was het interview :D. Oke.
Bedankt dat je hebt meegedaan aan het interview! Graag gedaan :P






Dat was dus het allereerste interview van stardoll--4ever.blogspot.com. Als je ook geinterviewd wil worden schrijf dat dan in het gastenboek van mijn medoll: freemyworld







Geen opmerkingen:

Een reactie posten