woensdag 17 november 2010

Ik stop

Hoi allemaal!

Ik heb slecht nieuws voor jullie...
Ik ga stoppen met stardoll en dus ook met deze blog.
Waarom ik ga stoppen: ik vind het een beetje kinderachtig worden :$

Maar jullie mogen gewoon door blijven gaan als jullie het leuk vinden.
Als je mn blog over wilt nemen mail je me maar. Mijn stardoll account geef ik niet weg.

Sorry smileyiez. Je bent echt een schatje en je bent de beste stardoll vriendin die ik ooit heb gehad! Zonder jou was stardoll niks aan geweest.

Let your life shine!

XXX freemyworld

3 opmerkingen:

  1. niet weg gaan !!!! aub !!! je bent super cool en deze blog is de max zonder jou zou het nix meer zijn !!! het is echt niet kinderachtig zelf ben ik 12

    BeantwoordenVerwijderen
  2. jmmr dat je stopt kben zelf DOLL p jou blog en kwill het best overnemen ;D

    BeantwoordenVerwijderen